türkiye'de, bu şekilde insanın olmadığı bir starbucks yok galiba.
hele üç ay önce gittiğimde birini gördüm, abbov. boş mekanda tam kasanın önüne oturmuş özellikle. kulaklıkla konuşuyor. bağıra bağıra ingilizce saçmalıyor. off görünce tüylerim diken diken oldu. yazarken bile fena oldum.
09.11.2022 · 7. sıra
kaderini silip bastan yazan adam
08.11.2022 15:49