Sık geçen başlıklar

star tv'nin 1998'deki başörtüsü eylemi haberi 1

ekşi'de gör
ak parti seçmeni, başörtülü genç kızların izlemesini çok istediğim haber.
link

kendilerine birkaç sorum var. muhtemelen cevap veremeyecekler biliyorum. yine de bir kişi bile görse yeter.
sizce,
1998'de protesto haktı da bugün değil mi?
1998'de başörtüsü protestoları yapılırken neden bu konu dış güçlerin oyunu olarak görülmüyordu?
1998'de neden solcu öğrencilerle iyi geçiniyordu başörtüsü protestocuları?
1998'de itiraz etmek niye devletin bütünlüğüne bir müdahale gibi algılanmıyordu?
1998'de protestocular neden vatan hainliği ile suçlanmıyordu?
1998'de solcuların başörtüsü protestocularına gösterdiği saygıyı bugün siz solcu protestoculara gösteriyor musunuz?
bugün siz de solcuların 1998'de yaptığı gibi başkalarının mağduriyetine sahip çıkıyor musunuz?
1998'de grup yorum sizlere destek oldu. üyeleri ak parti iktidarında tutuklanırken gıkınızı çıkarttınız mı?
star tv'nin yayıncılığı bugünün ana akım medyasında yapılabilir mi? neden? bu durum sizce adil mi?