Sık geçen başlıklar

ssg'nin gitgide abdullah gül'e benzemesi 1

ekşi'de gör
ssg'nin yaptığı son açıklama (bkz: #59016930) neticesinde kendini günden güne hissettiren durum. kamuoyunun gazını alacağına, ara kanzuk'u güzel güzel izah et çekincelerini, yanlış bulduklarını kardeşim.

özellikle açıklamanın sonuna denk gelen şu kısımda, mini bir abdullah gül görebilirsiniz:

"...
bu demek değil ki insanların yazdıklarını silmesi, vakit geçirdikleri ve sosyalleştikleri bir mecrayı terk etmeye karar vermeleri önemsiz. tam tersine kaliteli içerik üretimini teşvik etmek ve kullanıcılarını memnun etmek kullanıcı içeriğiyle yaşayan sitede en önemli kriterler. bahsedilen sıkıntıların çözüleceğine inancım tam."

bir de açıklamanın finalini "insan gerçekten hayret ediyor" diye bitirseydi tam olacaktı.