Sık geçen başlıklar

spacex dm-2 uzaya çıkarken görülen ufo 1

ekşi'de gör
30 defa izleyip, hiçbir şey göremediğim için çok ciddi göz problemlerimin olduğunu düşündüğüm başlıktır.

edit: yeminle 50 defa daha sardırıp sardırıp izledim. gözümden tiksindim, özgüvenim bitti. allahını seven birisi yavaşlatsın, birşey yapsın, link koysun da, körler olarak fav manyağı yapalım onu.

edit 2: onlarca link geldi yine göremedim. yeminle çıldırmak üzereyim.

edit 3: @toxic charger nickli yazara teşekkürü borç bilirim. benim gibi göremeyenler buyrun