Sık geçen başlıklar

soylu'nun hala istifa etmemesi 1

ekşi'de gör
düşündürmeye devam eden meseledir.

bu kadar hadise oldu, hakkında sayısız itham var; hukuk anlamında eli ayağı düzgün sıradan bir ülkede bile dakika o koltukta oturamayacak iken, günlerdir aylardır halen makamında takılabilmektedir.

türkiye işte...

şimdiye kadar bu ithamların karşısında, kendince, partiyi, teşkilatlarını, her neyse işte, zan altında bırakmamak için istifa etse daha iyi bir şansı olabilirdi. şimdi iş döndü öyle bir hale evrildi ki, görevden uzaklaştırılsa kamuoyunda bu kadar itham kabul edildi sayılacak, görevi devam etse daha fazla ithamla karşılaşacak. iki ucu boklu değnek...

daha neler neler göreceğiz bilemem ama, insanların bu kadar koltuk sevdalısı olmaları işin altında ne suların ne derelerin nasıl nehirlerin aktığını gösteriyor bize.

rant rant rant...