bitmiyor arkadaş bitmiyor, akp'nin mağduriyeti hiç bitmiyor. belediye başkanına iftira atıyorlar, tepki çekince kendilerini mağdur gösterecek yalanlar arkasına saklanıyorlar. hayret bu defa nasıl “türban” mağdurluğu uydurmamışlar.
onu takip etse etse cankiler takip eder.
01.01.2022 · 17. sıra
yerli filozof
31.12.2021 08:02 ~ 08:19