Sık geçen başlıklar

son yemeğiniz olsaydı ne yemek isterdiniz 2

ekşi'de gör
ölüme o kadar yakın olduğumu bildiğim o saatlerde yemek yemek için pek iştahım olacağını sanmıyorum. ben güzel bir şekilde gitmek için alkol almak isterdim. :)