taraftarlık şansı verdiği içindir. işin içinde taraftarlık mümkünse, satar. hele ki bizim gibi mal ülkelerde.
şu konudan bahsederken oç edison'cular diyen adam var..
04.05.2017 · 25. sıra
donatien
03.05.2017 02:09