(bkz: müjde ortadoğu ayağınıza geldi)
çok değil bundan 15-16 sene önce ab üyeliği, ab uyum yasaları, vay efendim kokoreç yasaklanır mı gibi problemlerimiz vardı..
15 yıllık süreçte, dünyayı zombiler ele geçirse, teknoloji namına bir şey kalmasa, ortalık walking dead stüdyosuna dönse en fazla bu kadar geri gidebilirdik. bravo..
15 yıl önce avrupa'nın kapısında bekliyorduk, şimdi ortadoğu, kapısından bacasına kadar bize girdi..
ayrıca gülerek, telefona çeken adama da acayip sinir oldum. adam resmen ülkenin insan formuna bürünmüş hali.
04.01.2020 · 30. sıra
debauchee
03.01.2020 15:55 ~ 16:00