kanun, yasa diye birşey kalmadığı için memlekette isteyen istediğine istediği zulmü yapıyor. vahşi batıda daha fazla adalet vardı.
tanım: insanların devletten korkusunun kalmadığını gösteren vaka..
23.12.2020 · 13. sıra
burukluk
22.12.2020 15:39