eğer olsaydı, şimdiye kadar çoktan çözülürdü bu mesele. zaten ortada çığırtkanlık yapan mama mafyası trollerinin derdi çözüm değil. onlar, ekmek kapıları kapanıyor diye hayvansever rolü kesiyorlar. hiç bir aklı başında insan bu şekilde davranmaz.
tekrar tekrar söylüyorum. bu ülkede eşimin, 3 yaşındaki kızımızı, evin 50 metre yanındaki parka ben yanlarında olmadan götürüp, oynatma özgürlüğü yok.
çünkü belediye 2 köpek kulübesi koymuş çocuk parkına (aptallığa bak, tarifi yok. sorsan belediye… temel hijyenden de haberi yok). 10 tane köpek ev bellemiş parkı. bangladeş mi ya hu burası? bu ortamda kimse medeniyetten bahsetmesin.
24.05.2024 · 38. sıra
prometyus
23.05.2024 01:53