bu sma olayına para verip mantar gibi çoğalmalarına sebebiyet veren herkes aptaldır. bunları yazdık.
devletin karşıladığı tedavi var zaten. ama yoook ne fda onaylamış ne bizim devlet, sadece çalışması devam eden bi ilaç varmış, eee ona 1 milyon dolar toplayıp amerikada ilacı vercekmişsin, çocuk da 10 yıl daha yaşarsa yaşıcakmış ( yine koşmadan hareket etmeden)
sen de araştırıp etmeden vicdan rahatlatmak için 3-5 kuruş atıp geçiyosun kenara şimdi de çıkış burada böyle yapmışlar deme.
instagramda fenomenlere yedirdikleri paraları bi hesaplasalar bu sma lı bebek ailelerinin dudaklarınız uçuklar…
sponsorlu gönderiler, avm de standlar, palyaçolar, balonlar, e baba işten çıkmış evin gelir kaynağı sıfır, nası geçiniyosun? gelen yardımlardan.. çift kapılı buzdolapları, e çocuğu hastaneye götürmek için sıfır suv araçlar vs. hepsi lanet sma hastalığını yenmek için amerikadaki deneysel tedaviye kadar idareten… yersen…
iyileşen sma'lı bebek sayısını ilgilenen birisi varsa yollarsa sevinirim. dünyada iyileşen tek bir vaka varsa paylaşsın yeter, tek bir vaka istiyorum.
hastalığın ilerleyişini durduruyormuş. e bebeğin ölüden farkı kalmamış ki o bebeği orada yaşatsan ne olacak bi kere? yaşamaz ki
12.12.2022 · 35. sıra
drevliyaoglu
11.12.2022 00:42