doğal güzellikleri, mesire alanlarını bozmadan üzerinden para kazanılmak için yapılmış bir uygulama.
açıkçası türkiye'den bu düşüncede bir şey beklemezdim ama çok beğendim. umarım bütün belediyelere örnek olur
01.10.2018 · 21. sıra
kmesne
30.09.2018 12:24