bir erdoğan sözüdür.
12 yıl boyunca "darbeci, katil, haysiyetsiz, onunla görüşürsem kendimi inkar etmiş olurum, darbeciyle el sıkışmam, muhalefet sisi'ye destek veriyor, bu seçimlerde binali mi yoksa sisi mi eyyyy halkım" dediği mısır cumhurbaşkanı sisi'nin sarayını ziyaret etme nedeni buymuş.
link
16.02.2024 · 18. sıra
oteberidegil
15.02.2024 14:21