Sık geçen başlıklar

sisi çok ısrar ettiği için onu ziyarete gittim 1

ekşi'de gör
bir erdoğan sözüdür.

12 yıl boyunca "darbeci, katil, haysiyetsiz, onunla görüşürsem kendimi inkar etmiş olurum, darbeciyle el sıkışmam, muhalefet sisi'ye destek veriyor, bu seçimlerde binali mi yoksa sisi mi eyyyy halkım" dediği mısır cumhurbaşkanı sisi'nin sarayını ziyaret etme nedeni buymuş.

link