kime göre, neye göre?
genç kardeşlerimiz bol bombalı, patlamalı, iyi adamların gezegeni, galaksiyi ve hatta tüm evreni kurtardığı çizgi film tadı alabilecekleri bilim kurguları tercih ederken 40 yaş üstü fularlı ekşiciler bencileyin tarkovski sevebilir.
nitekim bende çocuk ve ergenken aynı kafadaydım. şu an çocuk olsam avatar veya avengers, deadpool, xmen gibi marvel filmleri derdim.
başlığa kendi adıma cevap vereyim;
ergenlik öncesi geleceğe dönüş ve startrek serisi,
ergenlikte terminator, total recall, predator gibi arnold filmleri,
yirmili yaşlarda dark city & matrix, run lola run,
otuzlu yaşlarda welt am draht, la jetee,
kırklı yaşlarda solaris(1972)
dizi derseniz; ilk dört sezon black mirror, love death robots, electric dreams, brave new world, eskilerden sliders...