Sık geçen başlıklar

sinan oğan'a oy vermiyoruz kampanyası 1

ekşi'de gör
adam diyor ki "ikinci tura kalırsak her iki taraf ile de pazarlık edeceğiz."

siz bu adama düzgün, mert, eğitimli ,kaliteli falan mı demiştiniz?