adam diyor ki "ikinci tura kalırsak her iki taraf ile de pazarlık edeceğiz."
siz bu adama düzgün, mert, eğitimli ,kaliteli falan mı demiştiniz?
14.05.2023 · 31. sıra
quaketrigger
13.05.2023 15:19