tr'deki acil servislerde 3 yıl çalıştım. burada her hastalık her durum gözden kaçabilir. savaş sırasındaki bir çadır hastanesi gibi çalışıyorsanız beklentiler de minimum olmalı.
en büyük korkum haberdeki arkadaşın durumuna düşmekti. çok şükür yaşamadım. benzer bir durumu yaşayan bir arkadaşım vardı. benden çok daha bilgili bir hekim olmasına rağmen benden çok daha boktan koşullarda çalıştığı için bu başına geldi.
sistem özelleşmediği ve her isteyenin her istediği anda karşılığında bir şey vermeden hastanelere başvurabilmesi son bulmadığı sürece bu gibi durumlar da devam edecektir.
15.08.2023 · 13. sıra
fakir ama mutlu
13.08.2023 23:03