son 1 senede alınmış 5. stoper.
bi takımın kadro planlaması bu kadar mı kötü olur? aldığın hiçbir stoper tutmamış. neden tutsun ki? nerede işe yaramaz var bulup getirmişsin.
edit: bir de anlamadığım, almanya ligi ile türkiye ligi arasında nasıl bir uçurum var. düşünsenize, bundesliga'da düşmemeye oynayan takımın yedek stoperi, süper ligimizde şampiyonluğa oynayan takıma as stoper olarak transfer ediliyor.
10.01.2020 · 30. sıra
i am aysberg
09.01.2020 00:02 ~ 00:04