Sık geçen başlıklar

simit sarayı'nın poğaçayı 5 liraya satması 2

ekşi'de gör
asıl olay simit sarayının poğaçayı 5 liraya satması değil, bazılarının simit sarayından poğaça alması
simit sarayı ' ndaki poğaçaya gelince serbest piyasa, üç kardeşler fırınındaki ekmeğe gelince haksız kazanç. serbest piyasa nıza fırıncının küreği girsin.
edit: simit sarayı mekan oluyor, istediği fiyatı belirliyor, ister al ister alma oluyor da üç kardeşler ekmek fırını kit mi oluyor? orası neden istediği fiyatı belirleyemiyor? neden izin verilmiyor? sıradan ekmeğin fiyatını neden devlet belirliyor?
ekmek temel ihtiyaç oluyor da su temel ihtiyaç olmuyor mu? giyinme, barınma, sağlıklı yaşam temel ihtiyaç olmuyor mu, ısınma, ulaşım temel ihtiyaç olmuyor mu?