Sık geçen başlıklar

silahı boş sanan polisin kapı görevlisini vurması 1

ekşi'de gör
kimlerin polis yapıldığına trajik bir örnek oluşturan vaka.
nasıl bir eğitim görmemişse, daha tabancada boş dolu kontrolü yapmayı bilmiyor.
videodaki tavır, hal, hareketlere bak.
akpliler, il ilçe başkanlıklarından adam toplayıp polis yapıyorsunuz; bari en azından silahın boş dolu olup olmadığını öğretin.

edit: yok dayanamıyorum olayın saçmalığına. lan askerde tüfeği alınca ilk öğrettikleri; "namluyu havaya dik. şarjör sök. kurma kolunu çek bağla. emniyeti indir, tetik düşür. kurma kolunu bırak"tır.
tabi akp torpillisi bu tip çürük raporu bilmem ne uydurup askere de gitmemiştir ki nereden bilsin bunları?