yaptığı hatalardan dolayı itibarının zedelenmemesini isteyen şirketlere, ücreti mukabilinde yıllık üyelik satmaktadır.
kendi müşteri hizmetleri bir derde derman olmayan onlarca şirket var. ama buraya yazdığınızda o şirketlere alev düşüyor. ayrıca yerli sermaye, yerli üretim gibi lafların yalan dolan olduğunu, işgüzarlık düşünüyorum. nitekim yerli firmalar tarafından yapılan kıyafet bile çok çok daha ucuza mal edilmesine rağmen, yabancı sermayeli şirketlerin ürünleriyle aynı fiyata satılıyor. kendimi kandırılmış hissettirecekse ben neden yerli üretimi tercih etmeliyim? işin teknoloji kısmına değinmiyorum bile.
edit: iyi ki vardır.
09.07.2019 · 28. sıra
boamoon
08.07.2019 09:04 ~ 09:37