Sık geçen başlıklar

sigarayı bırakanlar kulübü 3

ekşi'de gör
taktiği al götüne sok.
ibneye bak lan ömrü hayatında belki ilk defa ske sürülecek bir şey diyecek ona da devlet sırrı muamelesi yapıyor.

taktik maktik yok sigarayı bırakıyorsun ve sigaraya ait ne varsa bıraktığın halde onlarla yaşamayı öğreniyorsun.

her canım istediğinde sigarayı bırakırım daha önce 3 yıl - 4 yıl ve şu an 5. yılda bulunuyorum.

edit piaf: evde bi uzun malbuşum var 7 aydır bitiremedim.
bit kaç saat önce bir tanıdığımın akciğer kanseri teşhisini öğrendikten sonra -kü bu seneki 3. kişi oluyor- tamam artık diyerek, hem paketi hem küllüğü çöpe atmak suretiyle giriştiğim mevzu. son dönemlerde depresif ruh halim ve stresten kaynaklı abartmıştım. eskisi gibi yokuş çıkamadığımı, egzersiz esnasında da erken yorulduğumu fark ettiğim için bugünden itibaren ben de bu yolun yolcusuyum.
zaten bu dönemde hayatımda yeni şeylere, köklü değişikliklere adım atıyorum. tam zamanıdır diyorum.
herkese bol şans.
20 yıl sonra bırakarak ayak bastığım kulüptür.
6 ay oldu.