bunun karakterle de ilgili olduğunu düşünerek bağımlılık yapmadıklarındanım.
ilk kez lisede canımın sıkkın olduğu bir gece annemin paketinden 1 tane içtim. baş döndürüyor, keyifli hissettiriyor falan. sonra bir kaç kere daha içtim. başımın dönmesi canımın da sıkkın olmasından mütevellit hoşuma gidiyor. tabii çok kısa süre sonra iç sesim devreye girdi. herhangibir şeye bağımlı olacak yapıya sahip olmadığımı, bunun sadece acziyet olduğunu bana hatırlattı ve 30 yaşıma kadar da içmedim. 30 yaşımda sırf canım istedi diye manzara karşısında, gece balkonda eşimle sohbet ederken veya çok canım sıkkın stres halindeyken bir iki içtim. 31 yaşındayım. toplasam 1 paket sigara içmedim. karakterim bağımlılığa uygun değil.
25.02.2024 · 45. sıra
ungrammatical
24.02.2024 00:07 ~ 00:09