Sık geçen başlıklar

sigaradaki vergi oranının 63'den 67'ye çıkarılması 1

ekşi'de gör
sigara içenin kanser ve koah tedavisini ülkece üstleniyormuş ta o yüzden daha çok zam gelsinmiş.

a.k. dangalağının zam savunuculuğu yapmak için bulduğu bahaneye bak. obeziteden dolayı tedavi görenlerin de masrafını ülkece karşılıyoruz o zaman bilimum şekere, ekmeğe vb. şeylere de zam gelsin. o zammı da savun olur mu?

ya hakikaten bu kafalarla bizim işimiz çok zor.

tanım: amacın tüketimi azaltmak değil, geliri arttırmak olduğu bir zam daha.