sigara içenin kanser ve koah tedavisini ülkece üstleniyormuş ta o yüzden daha çok zam gelsinmiş.
a.k. dangalağının zam savunuculuğu yapmak için bulduğu bahaneye bak. obeziteden dolayı tedavi görenlerin de masrafını ülkece karşılıyoruz o zaman bilimum şekere, ekmeğe vb. şeylere de zam gelsin. o zammı da savun olur mu?
ya hakikaten bu kafalarla bizim işimiz çok zor.
tanım: amacın tüketimi azaltmak değil, geliri arttırmak olduğu bir zam daha.
06.01.2019 · 16. sıra
freelines
05.01.2019 00:38