Sık geçen başlıklar

sgk primi ödeyip randevu bulamamak 1

ekşi'de gör
bir vatandaşın haklı serzenişi

az önce muayene olan bir vatandaşın "her ay maaşımdan bir gün bile geciktirmeden çatır çutur sgk primi kesiliyor, ne için? sağlık hizmeti için! bu mu hizmet? bu benim sigortam bunun için para ödüyorum, aylardır randevu bulamıyoruz. bulsak da doğru dürüst ilgilenilmiyor. kapı önü ana baba günü doktorlar 3-5 dk'da muayene edip gönderiyor. köpeğimi düzenli veterinere götürüyorum en az yarım saat muayene ediyor. bu mu bize reva görülen köpeğim kadar değerim yok hem de param ile. hakkımı helal etmiyorum." deyip çekip gitti.