Sık geçen başlıklar

seviyoruz ki aldatıyoruz sevmesek terk ederiz 1

ekşi'de gör
ayrılmayı, alıştığınız düzenden vazgeçmeyi, ayrılırsanız eşinize başkasının dokunmasını, ... istemiyorsunuz ve bunu sevmek, terk etmemeyi de eşinize lütuf olarak görüyorsunuz. eşiniz de aynı gerekçe ile aldatsa kabul edebileceğinizi zannetmiyorum.

kimseyi kınamaya/yargılamaya hakkım yok ancak aldatmayı aklamaya, normalleştirmeye çalışanlara sinir oluyorum.