peki kendi tipinle mi yoksa resmini çaldığın arkadaşın tipiyle mi ahahah
naz kazazoğlu
link
kjaska sen italya da tasarımcılık yap kezbanın teki resmini çalıp kezban şov yapsın ahahah
kıza mesaj atmak istiyorum abla yetiş diye ama yüreğine inmesinden korkuyorum ashjk
16.02.2018 · 24. sıra
devilsama
15.02.2018 00:12 ~ 00:16