Sık geçen başlıklar

sessiz istila 2 1

ekşi'de gör
beni tatmin etmemiş filmdir. ironi ve komedi öğelerinin çok fazla olması ciddiyetin kaybolmasına neden olmuş. zaten türk milletinin en büyük sorunu en ciddi konularda bile işi şakaya vurması değil miydi?