abd sağlık sisteminin bok gibi olduğunu herkes biliyor ama bu tarz alanlarda liberal bir devlet ile sosyal bir devleti karşılaştırmak çok büyük bir saçmalık.
almanya ile karşılaştırılsak neyse. gerçi almanya'ya karşı da tırnak ucu kadar üstün noktamız yok. ikimiz de sosyal devletiz sözde.
08.12.2020 · 9. sıra
protomon
07.12.2020 10:27