yaklaşık 30 saniyede bir maçı durduran hakem.
bu adamın yönettiği herhangi bir maçın zevkli geçme ihtimali yok. her ikili mücadelede düdük çalıyor.
edit : bir galatasaraylı olarak ben utandım hakemin yerine. böyle rezil bir yönetim görmedim ben.
12.05.2019 · 10. sıra
usluyorum
11.05.2019 16:33 ~ 17:59