Sık geçen başlıklar

sergen deveci 2

ekşi'de gör
kendisine acil şifalar diliyorum. boyundan aşagısı felç kalma ihtimali var deniyordu ancak az önce böyle bir videoya denk geldim.

link

link 2

boyundan aşağısının felç kaldığı konusunda emin bir dille entry girenler, videoların ortaya çıkmasıyla entry'leri edit'lemeye veya silmeye başladı.

ulan emin değilseniz ne ahkam kesiyorsunuz?
adamın durumu ağır diyorlar, belki bir yakını arkadaşı bilgisi olan biri vardır buraya yazmış olabilir diye girdiğimiz yerde 'daha dün yanımdan geçmişti, çok gülmüştük, üzdün reis' vs okuyoruz aq. vallahi siz iflah olmazsınız ya. amına koyim insan şu durumu da kendine yontmaz yani. yanından geçmiş.

edit: sözlüğe bilgi almaya girdiğimiz için özür dileriz mk forumcusu. siktir git twitter'a yaz bilgi vermeyeceksen.