Sık geçen başlıklar

serenay sarıkaya'nın güzel zannedilmesi 1

ekşi'de gör
güzel değil. net.
abartılmış olmasının sebebi magazin programlarıdır.
guzel bulan da zevksizdir.

edit: bir çaylak arkadaş türkiyenin en güzel 5 kadınından biri olduğunu belirtmiş. yok amına. :d