adama yazdığım nick altı entry'si sözlük tarafından silinmiş, gerekçe götümüze girebilir. ulan bi milyon zırva, hakaret, çöp entry var sözlükte, beyninden ziyade götünden yazan güzel insanlar görüyoruz hergün yüzlerce ama adamların uğraştıkları işlere bak ya. şurda yaptığımız goygoya takılmışlar. bu herife de hakaret edemeyeceksem bırakırım arkadaş bu sözlüğü. bi de çaylak yapın, tam olsun amk.
o değil de, kim ispiyonladı acaba lan o entry'yi?
yahu kim ispiyonlar ki beni?
bitutam ispiyonlamaz, degmesin yagli boya desen bu işlerin adamı değildir.
kim kaldı? bu lalezar kaldı tabi amk.
"ben senin yalan ve hilelerinle baş edemedim, bu bana dert oldu. ama ben de senin önünde diz çökmedim, bu da sana dert olsun"
seyit sakal (çaylak oldu)
05.06.2015 · 35. sıra
kizil sakal
04.06.2015 15:04 ~ 18:07