Sık geçen başlıklar

sen eşine hediye almazsan üst komşunun kocası alır 2

ekşi'de gör
bu ve bunun gibi leş insanlar ne zaman silinecek ekranlardan merak ediyorum.
kaç yaşında bilmem kaç yıldır evli kadınım, kocam hediye almadı diye komşu ya da herhangi başka bir erkekten beklentim olmadı. normal kadınların da böyle beklentisi olmaz, normal erkeklerinde böyle bir düşüncesi olmaz.
programındaki insanlarla fazla zaman geçiriyor sanıyorum, söylerken ki rahatlık midemi bulandırdı.