eşi cemaatçi olan birisinin cemaatçi olmayabileceğine inanabilecek naiflikteki güzel insanları görmemizi sağladığı için kendisine minnetlerimi sunuyorum.
herif tabiki 'benim hiçbir parti ile hiçbir siyasi görüşle, hiçbir organizasyonla alakam yok.' diyecek, yok bir de çıkıp 'ben fetöcü'ydüm, şimdiyse akepe'yi yalıyorum' mu desin???
03.10.2017 · 38. sıra
enemy
02.10.2017 10:17 ~ 12:08