k r a l i ç e <3
elbette gönlümüzden geçen bu telefonlu yarı-sapienslere blood eagle yapmak fakat bu da çok olumlu.
günün 12 saati ayakta, avmde bir standın ortasında kol gücüne dayalı iş yapıyorsun, emekçisin, kim bilir ne hıyarağalarıyla muhatap oluyorsun, yetmiyor evrimin kayıp halkası yemenlinin biri sen alın terinle işini yaparken gelip poponu videoya alma cüretinde bulunuyor. hak edene hak ettiğinin 10'da 1'ini yapınca da bazı kampüslerdeki sidikli stdliler ve ihaleci oğlu abdülenesler 2010'daki gibi tekrar birbirlerine sarılmış, bu defa "ırkçılık" diye ığıl ığıl ağlaşıyor. ama kötü bir haberim var, daha çok ağlayacaklar. şahsen kendime güzel bir takı yaptırıyorum, birleşik 4 yüzükten ibaret, üstünde çok tatlı ve keskin taşları olan, oldukça şık bir takı. bir gün peştunun biri vücudumun bir parçasını videoya alırsa, yüzüne elimle nazikçe dokunup "neden böyle yapıyorsun cnm" diye kibarca sorarken işime yarayacak, size de tavsiye ederim çok şık.
benim güzel kızkardeşim, sen apaçık bir aslansın. olur da seni ırkçı diye sindirmeye çalışırlarsa gül ve geç, çünkü aslan koyunların düşüncelerini kendine dert etmez.
13.05.2022 · 8. sıra
isolde
12.05.2022 09:44 ~ 10:06