adı "hulusi" olduğu için normal karşılanması gereken durumdur.
hulusi diye general mi olur yahu? ışık, çevik, doğan, aytaç gibi isimlerden geldiğimiz duruma bak. bir sonraki de kamil olur hayırlısıyla...
08.08.2015 · 9. sıra
grandleozz
07.08.2015 16:30