adam cezaevinde yapamadığı siyaset ve alamadığı oy için siyaseti bıraktı. kemal bey koltuğa yapıştı kaldı:)
edit: demirtaş'ın yarın yayımlanacak yazısını bugün okuma şansı bulmuş biri olarak yaptığı şey açıkça hdp yönetimine tepkidir. eş başkanlar pervin buldan ve mithat sancar oturdukları koltuğun hakkını verememekle beraber birçok yanlış karara imza atmış ve oy kaybıyla beraber itibar zedelenmesine yol açmışlardır.
bana kalırsa da selahattin demirtaş 6-7 ekim olayları'nda kendisine ve ülkeye verebileceği en büyük zararı vermiştir. verdiği ''türkiyelileşme'' sözü kürtler için de daha hayırlıydı. ama pkk vesayeti ne yazık ki demirtaş'ın da yakasını bırakmıyor. kürt sorunu bu dönemde hiç düşünmediğimiz şekilde yeniden gündem olacağa benziyor. kimsenin kılına bile zarar gelmeden yeni adımlar atılmasını diliyorum.
01.06.2023 · 4. sıra
nebileyimbirazsovbencee
31.05.2023 15:13 ~ 15:56