ulan sözlük, ara ara beni şaşırtıyorsunuz. halâ bir umut var diyebiliyorum bazen.
şukela modunda okuyunca az favori almış ama çok beğeni almış yorumlar üste çıkıyor ve bu faşolarin çok favori almasına rağmen az beğeni almış sikik yorumları da aşağıda kalıyor.
herşeye rağmen, ideolojik olarak farklı düşünene, sevmeseniz bile doğru söyleyene hakkını teslim etmek erdemdendir. bu milliyetçi geçinen fareleri artık bataklıklarına göndermek lazım. ülke bunlardan kurtulursa çok güzel olacak herşey buna eminim. az daha gayret, hadi bakalım.
15.09.2022 · 22. sıra
sesin etme
14.09.2022 00:21