Sık geçen başlıklar

selahattin demirtaş'ın 28 yıl 6 ay ceza alması 2

ekşi'de gör
--- spoiler ---
55 kişi öldürmenin cezası 28 yıl mi cidden?
--- spoiler ---

yav bunları yazan oluşumları evlat diye seven var, yar diye koynuna alan var ya en çok buna şaşırıyorum ben de. koca insanlık tarihinde, hükümet karşıtı protestolarda protestocuların ölmesinden, yine protestocuları sorumlu tutup cezalandıran bir güruha denk geldik lan resmen. işid ile nazizmi birleştirip üzerine de bolca bilallik eklemişler, sonuç bu.

yine de çok merak ediyorsaniz söyleyelim, 55 kişiyi öldürmenin cezası yok, çünkü bu cinayetler soruşturulmadi bile! çünkü hakikatlerin/katillerin, sorumluların ortaya çıkarılması için verilen önergelerin tamamı yine cinayetlerden sorumlu tuttuğunuz selahattin demirtaş'ın partisinden geldi. ve bilin bakalım kimler reddetti! gerçi bilmeyin lan siz. bilmenin bu kadar yakışmadığı başka bir güruh daha yok. cehalet size çok yakışıyor, tam üstünüze oturuyor. dünyada etkin soruşturma ihlalinden en çok mahkum edilen ülkelerden birinde yaşayıp "cinayetler için sadece bu kadar mı ceza verildi :(" diye ağlıyorsunuz utanmadan. sizin hayatınız boyunca, ta kreşten beri herhangi bir sorunu doğru teşhis etmişliğiniz vaki midir ki, bunda bizi şaşırtasınız allah için.

bak daha o gün ölenlerin bugün yaşıyor olsalardı sanık kürsüsünde oturup bu cezalardan nasibini alacağına, sizin de yine oturup o cezalara alkış tutacağınıza falan da girmedim. o hayvanlıklarınıza sıra gelmeden daha bir ton hayvan-altı pratiğiniz var çünkü.
değil 28 yıl bin yıl hapis cezası verseniz de eşek olduğunuz gerçeği değişmeyecek. dolamışlar dillerine ezber ifadeleri yaşıyorlar nefretle. türkiye cumhuriyeti'nin en büyük düşmanı iktidar ve ortaklarıdır.

mafya, tarikat, çete yapılanması devleti ele geçirmiş, yüzde 5 oy alan cumhurbaşkanı adayı "uyarı için bacağa sıkılır" demiş, tüm bunları değiştirmek için hiçbir mücadelen yok, seyretmekten başka hiçbir şey yapamıyorsun fakat demirtaş 28 yıl hapis cezası aldı ve senin hayatın kurtuldu öyle mi? hahaahha

sayıklamaya devam edin "devlet" diye, size değil bir akp yüz akp müstahak... fındık kadar beyninizle türkiye'nin en büyük sorununu çözdünüz hadi yine iyisiniz xd

dün cinayetler sebebiyle hukuki garabetleri eleştirenler bugün yargıyı sıvazlıyorlar... ahhaha

bu iktidar, övgünüze mazhar olacak kadar muhteşemse tapın olum devlete. ekonomisinden hukuka, sağlığından eğitimine her gün burada ampır ampır konuşup sözde muhalifçilik oynamayı biliyorsunuz... siz sıranın kendinize gelmesini bekleyen imitasyon erdoğanlarsınız sadece...

hayatınızda bir kere olsun, herhangi bir iktidar biçimine payandalık yapmadan varlık gösterebildiniz mi acaba? utanç vericisiniz...