süper komik değil ama fena değil işte. yarılmaya da yermeye de gerek yok.
ben asıl özgür demirtaş'ın cevabına takıldım. offf. bu adam çok yorucu ya. ülke gerçekten yarrak gibi haldeyken komik cevap vermesine gerek yoktu, beğenip geçse yeterdi. ama yok, illa en vefalı, en çalışkan kişi olduğunu göstermesi lazım. aynen knk, biz zaten partiden partiye koşuyorduk. bir tek sen düşünüyorsun ülkeyi. sevemiyorum bu adamı.
20.04.2023 · 24. sıra
bahtsizmedeni
19.04.2023 00:02