sihaların planör olmadığını düşünen biri olarak çok utanç verici bulduğum açıklama.
benim bildiğim silah üreticileri yaptığı işin ahlaksızca olduğunu bilir ve göz önünde olmamaya çalışır,çünkü senin ürettiğin silahlar insan öldürüyor,hele hele tanrı inancı olan bir müslüman için bu açıklamalar falan çok utanç verici.sadece kandili bombalamıyor bu sihalar,satın almak isteyen her ülkeye satıyorsun,belki o sihalar masum insanları öldürüyor,belki çocuk öldürüyor.o nedenle sen yine üret sihalarını,kazan paranı ancak bununla gurur duyma,yaptığın iş temelinde gurur duyulacak bir iş değil.
06.03.2022 · 22. sıra
bayilazam
05.03.2022 00:06