Sık geçen başlıklar

selçuk bayraktar'ın 29 ekim mesajı 1

ekşi'de gör
umut vermistir, orasi ayri. ulkesi icin guzel isler yapan, calisan herkesi tebrik ederim. ancak, bir baskasina satasmadan is yapan insanlari savunurken, siz de bir baskasina satasmayin. iktidar partisinin sorunu da bu zaten, kraldan cok kralci liyakatsizler. adam calismis cabalamis, savunma sanayinde birseyler basarmis, kimseye laf sokmamis. sen neden laf sokuyorsun!

istanbul buyuksehir belediyesi otobus sirketinin eski mudurunu devletin darphanesi'nin basina getirdiler. bas ceyrekleri...