Sık geçen başlıklar

sedat peker'i selamlayan askerler 1

ekşi'de gör
bu işin iki tarafı var.

birincisi; bu cahillerin, askerlikten kaçmak için çürük raporu kovalamış birisine, 'kahraman' muamelesi yapmasıdır.

ikincisi; böyle cahillerin eline silahı verirsen sivillere zarar vermek dahil olmak üzere yapamayacakları hiçbir şey yok. devletin, bölge politikası açısından hayli tehlikeli durum çünkü durdukları politik nokta, kör cehaletten besleniyor. şu videoların başka açıklaması olamaz. devlet, bu rezilliğe ciddi anlamda müdahale etmezse belli ki mantar gibi yayılacak.