Sık geçen başlıklar

seçimi kazandık deyip tekrarlanmasına yanaşmamak 1

ekşi'de gör
troller aşağılıktır burası kesin de, ben bu kadar aşağılığını ne gördüm ne duydum. ulan amk süzme trolleybüsü, kazandığımız seçim neden tekrarlansın? senin tasmanı elinde tutan adam 24 haziran'da kazanınca "kazandım ama bir daha seçim yapalım, hobilerim arasında sürekli seçim yapmak var" mı dedi?