bu yaz tüm şengen ülkelerine vize uygulamaya başlamayan devlet, turistlerin orospusu olmuştur dediğim aşağılamadır.
en kibar da bu şekilde açıklanır bu aşağılama. bir millet 20 yılda bu kadar aşağılık bir seviyeye ancak işgal ile düşerdi. allah bin belanızı versin.
02.06.2024 · 9. sıra
enkcore
01.06.2024 00:05