kesinlikle boş beleş insan işidir. ben oy vermeyenlere bir şey demiyorum ama marifetmiş gibi bunu burada yazanlara ne denilse az.
yarın kalkıp özgürlüğüm kısıtlandı, vay efendim adalet bitti, yine şu site sansürlendi gibi şikayetler ederseniz hepinizin geçmişini silkeyim. oy kullanmıyorsanız sizin artık şikayet etme hakkınız yok demektir... çünkü oy kullanmak bir vatandaşlık görevidir. en başta sen görevini yapmıyorsan, bu düzenden asla şikayet etmeyeceksin... gelip burada yavşaklığınıza kılıf aramayın.
baygezen
31.03.2019 08:05 ~ 08:20