sadece oy kullanmak için istanbul'dan ankara'ya gidip geri döneceğim.
üç haftadır sırf bunu yapabilmek için bütün programımı değiştirdim.
15 nisan'da yapılacak olan sunumu 8 nisan'a aldırdım.
finlandiya'dan iş için gelecek misafirimi bu hafta gelme, işim var diyerek 17 nisan dan sonraya attım.
dişimde sinsi bir çürük çıktı. doktorum bu hafta gel yapalım, ertelemeyelim dedi. ben iş, okul yoğunluğu var, dahası seçim var diyerek 17 nisan'dan sonraya ertelettim. üç haftadır bütün işlerimi sırf 450 km gidip bir oy verip, geri gelebileyim diye ayarlıyorum.
evet çıkarsa oy kullanmadığını öğrendiğim birine girişebilirim. düşüncesi bile gözümü karatıyor, sinir katsayımı artırıyor.
sıçtırtmayın protestonuza.
10.04.2017 · 30. sıra
soulforge d
09.04.2017 08:11