Sık geçen başlıklar

sanayide çalışmak zorunda kalan çocuğun isyanı 1

ekşi'de gör
anlattıklarından daha kötüsü şu: bu çocuğun bir yetişkin olduğunda meslek sahibi olmasının belki de en iyi yolu şu an o sanayide çalışması. çıraklık yapmayıp okula, üniversiteye filan gitse zaten 25 yaşından sonra yüksek ihtimalle işsiz kalacak. mesleki eğitime yönlendirme, ara eleman yetiştirme aslında tabi ki önemli şeyler ama bu şekilde eğitimin değerini sıfırlayarak, belki de çok zeki çocukları çalışmak zorunda bırakıp eğitimden kopararak, herhangi bir denetim mekanizması kurmadan ustaların vicdanına teslim ederek yapılmaz ki bu.