Sık geçen başlıklar

samsung evo plus microsd hafıza kartı rezaleti 1

ekşi'de gör
daha çok samsung rezaleti gibi görünen, tatsız tüketici deneyimi.

bu hafıza kartları çabuk bozuluyor. tablette kullandığım sandisk hafıza kartı arızalanmıştı. faturasını da bulamadım. sandisk'e mail atıp, durumu anlattım. hafıza kartının üzerindeki seri numarasının okunabilir şekilde fotosunu göndermemi istediler. gönderdikten sonra ertesi gün beni ups'e yönlendirip, kargo kodu verdiler. ups'e gittiğimde kargonun romanya'ya gideceğini öğrendiğimde epey şaşırmıştım. bir hafta olmadan mail geldi, yeni hafıza kartınız adresinize kargo yapılmıştır diye. kargo geldiğinde ikinci kez şaşırttılar. çünkü arızalı kartımın yerine daha yüksek kapasiteli kart yollamışlardı. o günden sonra, sadece sandisk markalı depolama çözümlerinden yana tercih kullanıyorum. tüketici memnuniyeti ve güveni bu şekilde karşılanır.

aslında herhangi bir firma için, üzerinde logosu ve ismi olan arızalı/sorunlu ürünün nereden alındığı hiç önemli olmamalı. insanlar o logo ve marka güvencesi olduğu için ürünleri satın alıyorlar. yasal garanti süresi dahilinde servis hizmetini verip, sorumluluklarını yerine getirmeliler.